2010. április 8., csütörtök

Gray Zone


Szerző: Kunou Chiaki
Kiadási év: 2004


Kosugi Jyuurota x Sakurai Takahiro, Miki Shinichirou, Sugita Tonokazu



Ez pont olyan volt, mint az előző , a Himekayana Series 1. része. Ugyanúgy 2 disc-es, és az első baromi uncsi, de a második... hát azt érdemes kivárni! P:
Az alapsztori bűnüldözés, már ez magában szerintem izgalmas téma, főleg ha a főszereplő srác a rendőr, és ex-kollégája került egy bűntény gyanusítottjává, aki mellesleg nagyon kedves a szívének.
Pontosan nem figyeltem oda mi is volt a bűntény, és hogy mibe is keveredett, de nagyon izgi volt, ahogy beépült Kousaka ( Sakurai Takahiro ) , és megpróbált rájönni mi is a valós énje Aguri-sannak ( Kosugi Jyuurota ), aki magától nem árulja el mi történt vele az elmúlt években.
Főképp Kosugi -samáért hallgattam meg, őt emberként is szeretem, nemcsak seiyuuként, hiszen annyira aranyos, és szende. Meg persze itt a van a másik bishi, akit kinézetre bár nem kedvelek annyira, de seiyuuként olvadok tőle, mert ő se az a shy-uke típus, valahogy nagyon bejönnek nekem az efféle ukék. Már az elején rögtön azzal kezdődök, hogy bedrogozza Agurit, hogy feküdjön le vele( később persze kiderül józan volt végig ). De ha mondanom kéne egy jelenetet, ami nagy hatással volt rám, az a Disc 2-őn a közepe-vége felé történt, amikor A ( persze álnév ), egy elmebeteg férfiprosti, vagy nem tom mi, de egy jégszívű agykárosodott, aki a személyiség cserélt Kousaka kollégája ( hogy beépüljön amaz ), rájön ki is valójában, hogy egy rendőr, és hogy erős szálak fűzik az ő Roujához, aki nem más mint Aguri-san. Ezután egy nagyon félelmetes rész következik, legalábbis én majd' kikészültem tőle, tele vérrel, zsarolással,és árulással.
Szóval ha akartok egy fordulatokban gazdag dramát, akkor nagyon is ajánlom.
Jah, és ne hagyjuk ki a H scene-t se, mert akármennyira is izgalmas, ha elszúrják ezt a fontos momentumot, akkor csalódnom kell, de a Gray Zone esetében szó sincs erről, abszolút elégedett voltam :D



2 megjegyzés:

  1. Ez egyike az első drama cd-imnek. Megjegyzem a bonyolultabb részekből alig értettem valamit... Ezért kevésbé tudtam élvezni. De a vége tényleg izgalmas volt. Emlékeim szerint az őrült srácot Sugita Tomokazu játszotta. Nála már többször tapasztaltam, hogy elég ijesztően/őrülten tud beszélni. Amúgy nemrég meghallgattam a Border line című drama-t és utólag rádöbbentem, h a Gray zone prequel-jének mondható, van benne Kosugi-san és Miki-san is... Ehh, de lassú vagyok.
    Riku

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves ismeretlen, azt hiszem felteszem a kötelezően meghallgató dramák közé a Border Line-t is:D

    VálaszTörlés