2009. március 30., hétfő

Chopin Series vol.6



CHOPIN SERIES VOL.6. ~beachside chopin ~


Eredeti ötlet: Nanbara Ken
Kiadási idő: 2008.április
Időtartam:~72 perc
CV/Seiyuu: Midorikawa Hikaru x Koyasui Takehito, Suzumura Kenichi x Morikawa Toshiyuki, Kishio Daisuke x Hirakawa Daisuke


Sajnos ez az utolsó része a
Chopin Series-nek.
Ezúttal is mindhárom párost hallhatjuk, ugyanis együtt mennek a tengerpartra, ahol megünneplik Haruka születésnapját is, de mielőtt jobban beleszaladnék a történetbe, először – a szokást megtörve – a
Free Talk-kal kezdeném.
Úgymond, egy kisebb sokk ért, nem csoda hogy háromszor is meghallgattam, mert nem hittem a fülemnek, de még mindig szkeptikus vagyok felőle, pedig jól hallottam. Megkérdezik a hangszínészeket, hogy ha készítene a kedvesük egy fürdőruhát nekik, milyen is lenne az a bizonyos ruha. És tudjátok mit válaszoltak?
Midorikawa Hikaru-n kívül mindegyik színész bikinit,illetve egyrészes fürdőruhát mondott,persze úgy,hogy nyilvánosság előtt ne kelljen felvenniük. Most nagyot nőtt a szememben Midorikawa-sama, ráadásul ő is fél a víztől,mint én, bár mondta kutyával megpróbálna úszni azért a vízben.:3

A történet:
Ebben a részben csinálták meg legjobban a háttérzenét,persze főképp Chopin szól.Így is kezdődik rögtön, Shizuku játékával. A helyszín Párizs. Haruka visszatér londoni útjáról idő előtt, Shizuku lakására sietve, de mivel másnap elindulnak Haruka születésnapi ünnepségére, ma este tudnak csak egyedül lenni. Chitose is felbukkan, ugyanis ő Shizuku lakótársa, de már nem érdeklődik úgy Shizuku iránt, mint régebben,szóval Harukát sem izgatja, bár azt meg kell említeni, Lisutoval megállapodást kötöttek, hogyha Chitose méguis rátenné a kezét szeretett Shuzukujára,akkor Lisuto fogja meginni a levét a dolognak.Ezt el is mondja Chisoténak,aki még mielőtt Shizuku visszatérne a blueberry teával,odasúgja, hogy a falak itt különösen vékonyak….
Persze Haruka mintha emiatt aggódna is valamennyit. Chitose nem tud aludni tőlük,mert minden áthallatszik,leül gyakorolni, de az sem segít,így már nem bírja tovább.Lisuto bekukkant a szobájába, akit elkap a nagy munka közben,és ő is besegít neki.Másnap Haruka megjegyzi hogy ti aztán mekkorát d*gtatok!XD
Ugyanezen az estén Ilia és a komonyik is kiélvezi egymás társaságát,amíg lehet,mégpedig az uke lovagolja meg a semét.
Másnap reggel autóval utaznak el Chitoseék és Shizukuék. Chitose elalszik,és egy nagyon duva álmot lát. Azt álmodja Shizuku szerelmes belé,otthagyta Harukát,és Chitosét akarja érezni.Chitose nem sokat ellenkezik.Aztán kitudódik Chitose megcsalta Lisutot,így Lisutonak kell bűnhődnie,ahogy megígérte Harukának. Ismét egy H jelenet Harukaval és Lisutoval, de Chitose utánukkémkedik,és észreveszik őt,így Haruka elkezdi őt is kényeztetni. Itt szakadt el a cérna bennem, nem gondoltam ez megtörténik valaha, persze jó értelemben.X3
Chitose felébred. Megérkeznek a tengerpartra. Lisutoval együtt eljátszanak egy dalt,és Chitose szerelmet vall.
Közben Harukáéknál: Shizuka elbúj a szekrényben,mert nem mer kimenni a Haruka által tervezett fürdőruciban,mert női. Aztán Haruka csak elkapja,és jöhet a menet,értsd a H részt. Végül is a tengerbe nem sikerült eljutniuk,a szobában mindenki leragadt. A születésnapi parti is eljött,amit egybekötötték Lisutoéval is.
A komornyik beteszi Haruka CDjét,amin a kedvencem és egyben a Chopin Series fődala hallható, az a bizonyos impromtu.Kiderül a komornyik és Ilia Haruka anyukájától tanult zongorázni,és kiskorukban látták egymást.

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Aaaaannyira jó hogy van valaki rajtam kívül aki szereti ezeket a BL Drma-kať, én is imádom a Chopin sorozatot *-*
    Én Suzumura miatt kezdtem el hallgatni, de aztán Hikaru-santól is lefolytam a székről. XD

    VálaszTörlés
  2. Szia, nem tom megkapod -e ezt, mert nem enged a profilodhoz h. válaszoljak..
    Szóval örülök hogy írtál, és hogy te is szereted őket:3
    Nos igen,Suzumura és Midorikawa-sama is a kedvenceim közé tartoznak:D

    VálaszTörlés
  3. nemtom mi baja a profilomnak de nem baj, a lényeg hogy látom mit írtál :D
    kíváncsivá tett, hogy tanultál-e japán tanfolyamon, és mindent értesz-e a Drama-kban általában? :D
    csak mert nekem még mindig van néha amit nem teljesen értek és az olyan zavaró ^^" (ez az átka, ha valaki csak animenézés alapján ért japánul... hiányos tudás X'D)

    VálaszTörlés
  4. Általában mindent értek, bár csak ha szakszavakat nem használnak nagyon, mert volt már drama cd, ami direkt egy témára összpontosult,és a történetét nem értettem.
    Igen, már kb. 4 éve tanulok japánul, magántanárok tanítottak, de már csak magamtól tanulok,mert elérkeztem egy oylan szintre, hogy innen már gyakorlatilag csak magamtól fejlődhetek/fejlődhetnékXD
    Az animék mikor elkezdtem a japántanulást nagyon sokat segítettek,szóval az nem baj, ellenkezőleg, de kell akkor is egy valaki akivel rendbeteszed a dolgokat :D

    VálaszTörlés
  5. nah igen, asszem így is fogok tenni, jövőre jön az intenzív japán tanfolyam suli után :D
    egyébként vannak más kedvenc DramaCDid is azokon kívül, amikről írtál? rengeteget hallgattam már de mindig kapható vagyok az újakra, főleg ha van valami nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  6. Amiket leírok az csak tán a negyede annak amiket már hallgattam.
    Lássuk csak, mit tudnék ajánlani ,oylan sok van, hogy nem tudom mi tetszene neked.
    esetleg a Kimagure Chef no Koi no recipe? Kishio Daisuke,Koyasu Takehito,és Suwabe Junichi.Egyik kedvencem, csodálom hogy még nem írtam róla, de ami késik,nem múlik!
    Vagy a Kirepapa Series is nagyon jó, vagy a Loveless...
    és Junjou romanticát szereted? *.*

    VálaszTörlés
  7. nem hangzik rosszul, legközelebb mikor időm engedi rámozdulok majd a letöltésére, köszi :D
    szeretem a junjou romanticát nagyon, csak az a baj, hogy amit már láttam animében, azt lusta vagyok hallgatni dramaCD-n XD
    meg az egyetlen amivel abban nem vagyok kibékülve, az Misaki... imádom Sakurai Takahiro-t, de nem ukének ^^" legalábbis nem ilyennek... túl sokat nyávog és az ember idegeire megy :S ellenben a másik két párost azért bírom :D mindegyiknek megvan a maga vonzereje, tény..

    VálaszTörlés
  8. Okéés, akkor majd ha meghallgattad kérek véleményt!( tegnap este megint meghallgattam X3)

    Megértem azt, én se hallgatnám meg úgy lehet, ha már tudom mi lesz. Ezért jók a Kirepapa részek ,mert ott tök más mint az animében:3
    Amúgy nekem mindig is a szívem csücskén lesz a Junjou,mert általa szerettem meg a drama cd-ket.Ráadásul én előbb hallgattam meg a cd-ket,mint láttam volna az animét,emlékszem akkor még nem is volt Terrorist, de már képbe voltam a Cd-k miatt,hehe:D
    Nekem nincs bajom Misakival, csak az hogy igazán helyet szoríthatnának még a többi párosnak, kedvencem Egoist!!!!*.*

    VálaszTörlés
  9. én asszem nem tudnék választani Egoist és Terrorist között :D
    meleg haverom persze Usagi-sanért van oda, és lépten nyomon róla álmodozik... XD
    tényleg, Kirepapa-ban a cd-ken is játszik apuci kicsi fia Miyata Kouki hangjával? mert őt annyira...annyira nem tudom elviselni XD az a nyávogááás X'D

    VálaszTörlés
  10. Nem szereted? sebaj:P
    Meleg haverod, nyami, nekem van egy biszex legjobb barátom:D
    Van barátja neki? Ha nincs összehozhatnénk őket,hihi

    VálaszTörlés
  11. sajnos még nem jöhet szóba neki pasi, mert a szülei tudják, és úgy bánnak vele mint egy állattal, ki se engedik a lakásból, meg hozzá se mehet senki.. :S
    amúgy szeretem Kirepapa-t, Hikaru-san és Takahiro nagyon jó páros, ők rendben is vannak, csak a gyerek ne lenne ot ^^" ha lenne egy verseny "kinek van a világ összes szinkronszínésze közül a legidegesítőbb hangja?" verseny, miyata kouki megnyerné.. XD (és ez főleg arra vonatkozik, mikor nyög..)
    Viszont mikor megtudtam hogy Junjou Shinobu-chan = Vampire Knight Kaname-senpai, elkapott a röhögőgörcs...azóta mégjobban imádom a kicsikét XD
    (amúgy lehet könnyebb lenne emailben vagy msnen folytatni nem? :D )

    VálaszTörlés
  12. Jó ötlet, örülök hogy találtam egy barátnőt aki ért japánul és hallgat drama cdket :Dú
    MSN-em: krisztina@seznam.cz

    Mailben is levelezhetünk ha úgy jobb neked:3

    VálaszTörlés
  13. akkor felvettelek msnre :D majd meglássuk hogy kényelmesebb, mert ugye ez attól függ ki mikor tud fent lenni...bár gondolom a vizsgaidőszak/érettségi most mindkettőnket érint azért nem vagyunk toppon szabadidő tekintetében ^^"
    ja és leszedtem a junjou romantica CD-ket is meg a másikat is amit mondtál, és mindet ádázul meg fogom hallgatni XD

    VálaszTörlés